Διοίκηση
Ανακοινώσεις Σχολείου
- Προθεσμία και διαδικασία Ηλεκτρονικής υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ/ΕΠΑΛ 2025 για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- Εξεταστικά κέντρα ειδικών μαθημάτων 2025
- Πρόγραμμα εξετάσεων ΤΕΦΑΑ 2025 Ιωάννινα και Τρίκαλα
- Πρόγραμμα Προαγωγικών Απολυτήριων Εξετάσεων Μαίου Ιουνίου 2025
- Δελτία Τύπου για ΤΕΦΑΑ 2025
- Προκηρύξεις Στρατού - Σωμάτων Ασφαλείας - υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις ακαδημαϊκού έτους 2025-2026
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
- Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2025, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδ
- Υποβολή Αίτησης–Δήλωσης για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2024.
- Ένταξη τμημάτων σε Επιστημονικά πεδία
Πρόσφατες Ενημερώσεις
- Προθεσμία και διαδικασία Ηλεκτρονικής υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ/ΕΠΑΛ 2025 για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
- Πρόγραμμα εξετάσεων ΤΕΦΑΑ 2025 Ιωάννινα και Τρίκαλα
- Πρόγραμμα Προαγωγικών Απολυτήριων Εξετάσεων Μαίου Ιουνίου 2025
- Δελτία Τύπου για ΤΕΦΑΑ 2025
- eTwinning
- Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα 2024-2025
- Προκηρύξεις Στρατού - Σωμάτων Ασφαλείας - υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις ακαδημαϊκού έτους 2025-2026
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026
- Διδακτικό Προσωπικό
Καθήκοντα υποδιευθυντήΟ Υποδιευθυντής της σχολικής μονάδας αναπληρώνει το Διευθυντή σε όλες τις λειτουργίες του και τον βοηθεί στο καθημερινό του έργο. Αναλαμβάνει ένα μέρος από τις αρμοδιότητες του Διευθυντή, για να μπορεί αυτός να ασχολείται περισσότερο απερίσπαστος με το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου. Καθήκοντα διευθυντήΟ διευθυντής του σχολείου έχει τη γενική ευθύνη για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου που διευθύνει. Έχει ευθύνη τόσο για τα επίπεδα επίδοσης των μαθητών και για τη συμπεριφορά τους γενικά μέσα στο σχολείο (εκπαιδευτικό επίπεδο), όσο και για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την αξιολόγηση του προσωπικού του σχολείου (σε διοικητικό επίπεδο). Όταν απουσιάζει αντικαθίσταται από τον υποδιευθυντή ή από το αρχαιότερο μέλος του διδακτικού προσωπικού. Υποκατηγορίες |